Fil Karikatürleri Deprem Mi Oluyor

Deprem mi oluyo, bacağını mı sallıyorsun? - Bacağımı sallıyom deprem oluyo...
Erdil Yaşaroğlu - Fil Depremi Karikatürü

Deprem İle İlgili Resim Görseller

Deprem Hakkında anlamlı resim, karikatür ve görseller...
Deprem Satılık

Deprem görseli

Deprem çatlak

Deprem Karikatürü Kasım Özkan

Depremi fırsata çevirenler... Ayran ve tereyağcılar... Fırsatçılar...
Yaşasın deprem oluyor çabuk şartelleri indirin. Nasılsa herşey sallanıyor bari elektrik harcamayalım
Kasım Özkan - Deprem Karikatürleri

Deprem Karikatür Etnik Köken

Gelin ayol gelin buradakinin etnik kökeni tamamdır. Andımızı da aksansız okudu kurtarabilirsiniz bunu...
Ahmed Yusuf - Deprem Karikatürleri


Erdil Yaşaroğlu Kadın Karikatürleri

Fare kapanındaki bitterleri gören dişi fare...
Hii Çukulata diil mi o? Hem de bitter galiba...- Kadınları nasıl avlıcağını biliyor.
Erdil Yaşaroğlu - Kadınları Kandırma Karikatürü

Kadınlar Günü Komik Karikatür Resim

Kadınlar gününde kibar olmayı beceremeyen adam...
Kadınlar Günü Karikatür
Ne uyandırmıyon lan beni, camış? 8 Mart'ta sabah zıkkımını ben hazırlıcam demedim mi san?..

Ocağına İncir Ağacı Dikmek Komik

Ocağına incir ağacı dikmek deyimini anlatan karikatür
hayatım ukarı vadidekiler bahis diye bir oyun bulmuşlar çok eğlenceli! Bütün koyunlarımızı kaybettim ama çok eğlendik! - O ağaç ne elindeki? - İncir ağacı.. Ocağımıza dikecekmişim.. Yiğit Özgür - İncir Ağacı Dikmek

Kadınlar Günü İle İlgili Resim ve Karikatürler

Kadına şiddeti kınıyoruz...
ben kutlamam beyim kutlar!
8 mart Dünya Kadınlar Günü Karikatürleri

Dürüstlük Karikatürleri

İnternet'te ne kadar dürüstüz.. 
Demek mankensin! Ben Formula 1 yarışçısıyım aynı zamanda usta bir jokeyim. Bu arada senin burcun ne?

İncir Çekirdeğini Doldurmayacak Şey

İncir çekirdeğini doldurmayacak sebepler deyimi için...
Mehmet'ten ayrılmaya karar verdim Selma abla.. - Aaa neden kız? - İncir çekirdeğini doldurmayacak sebepler diyeyim sen anla... - Ayıp oluyo Ceyda!
Serkan Altuniğne - İncir Çekirdeğini Doldurmayacak Sebepler

Kaplumbağa Karikatürü Hep Evdeyim

Cep numaranı versene telefonuma kaydedeyim - Cebim yok.. Ev numaramı vereyim hep evdeyim evden ara..
Sütaş Karikatürleri - İnek ve Kaplumbağa Cep Telefonu Ev Telefonu

Kaplumbağa Evden Kaçtım Karikatürü

Kaplumbağaların evden kaçması böyle olur...
hayırdır bu saatte? - evden kaçtım.. - git lan manyak...

Hizmetçi Karikatürü Erdil Yaşaroğlu

Ne? Beni hizmetçiyle mi aldatıyosun? - Bi dakka hizmetçi mi tuttun sen? - Aşkıım!
Erdil Yaşaroğlu - Kıskançlık

Kıskançlık Karikatürleri

Kıskançlık
Hayatında bu güne kadar kaç tesisatçının kıç çatalını gördün, söyle.. - benden önce hayatına haç erkek girdi kompleksini anlarım da bu ne lan... Kıskançlık Karikatürleri

İçimdeki Çocuğu Dinledim Karikatür

Kadın oğlum mu dedi, bu çocuk travesti mi şimdi...
İçimdeki çocuğu dinledim ve seninle barışmaya geldim babişko.. Hanııım.. - Ay dur Salih getirdim dil altını.. Sakin ol... Oğlum sen de dikkatli seç kelimelerini şu adamla konuşurken... Serkan Altuniğne

Hamile Kadın Karikatürü Niye Şişti

8 aydır hamile olduğunu anlayamayan çift... Adamın takıldığı şeye bakar mısınız?
Müjde bey, doktordan geliyorum.. 8 aylık hamileymişim... - Ulan ben de bu karı ne şişti diyorum...
Serkan Altuniğne - Hamile Kadın Karikatürleri

Fok Karikatürleri Erdil Yaşaroğlu

hayvanların, kişisel zevkler için öldürülmesine karşıyız...
Kürkü için beyzbol sopaları ile acımasızca katledilen foklar.. - Artık sokaklarda da rahat yürünmez oldu
Erdil Yaşaroğlu - Fok Karikatürü

Evliliğimiz İyi Başlamadı

Evlilikleri, daha fotoğraf çekimlerinde fotoğrafçının el hareketiyle kötü başlayan çiftin dramı...
Çekiyorum gülümseyin.. - Evliliğimiz pek iyi başlamadı Sinan. - Zamanla düzelir
Erdil Yaşaroğlu - Kötü başlayan evlilik

Çok Gezen Mi Çok Okuyan Mı

Çok okuyan mı çok gezen mi sorusuna cevap veriyor...
Çok okumak mı çok gezmek mi üstad? ikisi de bi boka yaramaz...
Erdil Yaşaroğlu

Borç Karikatürleri Borcunuz Kabarıyor

Sapık Bakkal...
Borcunuz iyice kabardı. Süleyha Hanım... - O önünüzdeki kabaran benim borcum mu oluyor? - Ehm yok canım o sizin alacağınız da olabilir... - Her neyse deftere yazın... - Denedim yapışıyo sayfalar...

Rapçi Ceza Karikatürü Saklambaç

Ceza'yı ebeliğe geçirirsen saklanamazsın bile...
zvzvzv otsaltı..zvzvzv.. kırkyedi.. zvzvz.. seksenbeş.. zvzvzv yüz! önüm arkam sobe! - Olum bu ceza ebe olmasın lan! - Ceza Karikatürleri

Sapık Erkek Arkadaş Karikatürü

Şimdi bu kitabı okuyan sapık biri o sayfaları birbirine yapıştırmaz mı...
Ay ne çok kitabın var Faruk. Aaa "yatmadan önce yüz fırça darbesi" okudun mu nasıl? aa nolmuş bunun sayfalarına yapışık hepsi - çay döküldü ona. Çok şekerli ondandır. Bırak onu..

Bayan Yanı Sapık Karikatürleri

Otobüste bayan yanı isteyen erkek yolcu.. Bu nasıl bir sapıklıktır.
Pardon bakar mısınız? Ben bayan yanı istemiştim bu ne? - Sapık mısın birader? - Evet
Otobüs Karikatürü - Sapık Karikatürü 

Dinleme Cihazı

mallar yanınızda mı? - evet para hazır mı hey kahretsin tuzak bu üzerinde dinleme cihazı var
Erdil Yaşaroğlu - Böcekler

İnek Ben Miyim Başka Biri Mi Var

Paronayak İnek...
İnek inek ineeek - Acaba başka bir inek mi var yoksa ben miyim yoksa ne?
Selçuk Erdem - İnek Karikatürü

Ben Beraber Sçamam

Hiç ayrılmayalım birbirimizden olur mu Cemal? - Nasıl yani? Sçmaya giderken falan ne yapcaz? Ben öyle beraber sçamam! - Şu an zaman makinasının icat edilmiş olmasını diliyorum Cemal! - Haa Bak duş olur
Serkan Altuniğne - Ayrılık Karikatürleri

Ayrılık Karikatürleri Serkan Altuniğne

Ayrılmaktan başka çaremiz olmadığına emin misin Feride? - Ay Fikret'le evleniyorum sedim ya Sertaç! - Off haklısın Fikret'le aynı yatakta yatamam. Serkan Altuniğne - Ayrılık Karikatürleri

Ayıda Para Var Karikatürü

Ayı Karikatürü
Abi ya şuna bak! Ayıda para var gül gibi kızı kapmış... - Oha mecaz değilmiş...
Erdil Yaşaroğlu - Ayı Karikatürleri

Çölde Su Aşeren Kadın Karikatürü

Hamile kadın çölde su aşerir...
Su mu aşerdin? Üff nerden böyle abuk subuk şeyleri?..
Erdil Yaşaroğlu - Aşerme Karikatürleri

Aşeren Tavuk Karikatürü

Tavukların aşerdiğini bi düşünsenize... Nolurdu horozların hali..
Beey canım turşu istiyo.. erik istiyo!... - Hadi leeen!

Aldatma Karikatürü Serkan Altuniğne

Ama aşkolsun Selma! Ben sana hiç böyle yapıyo muyum? - Bi saniye izah edebilirim.. - Allah be.. versin lan Selma!.. - Aa sana noluyo be - Ya herif öyle bi yerden girdi ki tutamadım kendimi kusura bakma...  
Serkan Altuniğne - Aldatma Karikatürleri

Akbaba Karikatürü Tepesinde Dönmedi

Serkan tepesinde dönmedi... O niye yiyor? - Döndüm lan! Ne döndün lan yatıyordun ağacın altında...
Akbaba Karikatürü

Hemstır Alacaktım Pet Shop'a Gelen Kedi

iyi günler evladım üç tane hemstır alacaktım - dört - dört tane
Erdil Yaşaroğlu - Hemstır

Mart Kedileri Karikatürü Karakedi

Yatağımdan kara kedi geçti uğursuzluk getirir - Ne düşünüyorsun sevgilim? - Al işte bi kere yattık hemen sevgili oldu..
Erdil Yaşaroğlu - Mart Kedileri

Benimkini Ağzına Almış Bulundun

Teorik olarak şu anda beimkini ağzına almış bulundun... - Nooldu hoşuna mı gitti?
Erdil Yaşaroğlu - Yılan ve Fare Karikatürü

Acemilik Karikatürleri Erdil Yaeşaroğlu

Rhööa - Salak benim içimden çıkacaktın. - Acemilik işte... Erdil Yaşaroğlu - Acemilik Karikatürü

Gay Karikatürü Komik

Buyrun beyfendi bu peruğunuz bu tüy dökücü kreminiz.. Noluyo len - Test sonuçlarına göre gey çıktınız beyfendi.. Buyrun bu da hastanemizin promosyonu boyfriend'iniz.. - yavrum naber?
Serkan Altuniğne - Gay karikatürleri

TV Programı Karikatürleri Erdil

Emrah 12 yaşında ve 11 yıldır görmediği babasını arıyor.. - Babasını en son İzmit Kandıra'daki bir mezbahada görmüş. Emrah aynı zamanda salak. Babasının kesildiğinden haberi yok... Şimdi teknik arkadaşlara söylüyorum götürün şu salağı güzel bi kavurma yapın.. - Yanında da beğendi hazırlayın.. Nuriye Hanım da 34 yaşında. Eski eşi çocuğunu göstermiyor... Erdil Yaşaroğlu - TV Programı

Sapık Karikatürler Aramızdaki Yaş Farkı

Çocuk istismarının her türlüsüne karşıyız...
Ayşe'den ayrılmaya karar verdim Fikret abi, sonuçta ben aramızdaki yaş farkı sorun olmaz sanıyordum... - iyi yaptın be oğlum napıcaktın zaten 5 yaşında kızı... - işte insan düşünemiyor.. - şş sapık hadi görüş bitti koğuşa..
Serkan Altuniğne - Sapık Karikatürü

Selçuk Erdem Pazartesi Sendromu

Pazartesi sendromu taş devrinde de varmış...
Neden bilmiyorum ama pazartesilerden nefret ediyorum...
Selçuk Erdem - Pazartesi Sendromu

Öküz Tren Karikatürleri

Öküzün ineğe kur yapması...
Merhaba.. siz de benim gibi treni seyretmekten sıkıldınız galiba...

Komik Sütaş Karikatürü Kör İnek

İnek, kör ineğe treni tarif ediyor...
en önde bütün vagonları çeken bir lokomotif var... kömürle çalışıyor, bacasından sürekli duman çıkarıyor, arkasında yolcuların oturduğu vagonlar...

Koca Kıçlı Prenses ve Cüceler

Pamuk prenses ve yedi cüceler başka bir boyut...
Sen neden cücelerden uzakta yaşıyorsun gerçekçi? - Çünkü arkadaşlar benim yorumlarımdan hoşlanmıyorlar koca kıçlı...

Penis Karikatürü Erdil Yaşaroğlu

Maalesef trafik kazasında penisiniz koptu. Çok uğraştık ama yerine dikemedik. - Nee? ühühü! - Üzülmeyin cana geleceğine mala gelsin. Erdil Yaşaroğlu - Penis Karikatürleri

Kadın Bahaneleri Karikatürü Kirpik Dipleri

Kadınlardan yatak bahaneleri...
Bugün neren ağrıyo? - Kirpik diplerim... - Çok yaratıcı! - iyi geceler!

Biz Büyüdük ve Kirlendi Dünya Komik

Keşke hiç büyümeseydik be Rauf.. Hep çocuk kalsaydık.. Büyümek hiç eğlenceli değilmiş.. - Ulan g.t.. Piyasayatrilyon borç taktın hala eğlence diyosun... - Biz büyüdük ve kirlendi dünya... - Küçükken de misketlerimizi çalıyordun ..mına koyim.. - Demek genlerle alakalı bişey...

Kadına Şiddet Yardım Etsene

Hangisine yardım edeceğini anlayamadı...
Aaa.. Bak adam karısını dövüyor yardım etsene Kamil.. - Neden kendisi gayet iyi dövebiliyor zaten...

İşeyen Çocuk Karikatürü

Parkta ağacın dibine işeyen çocuk karikatürü...
İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı! - kimse bakmıyo yap işte..

Popüler Yayınlar